FÖR LINDA HAR FÅTT JOOBB ! :D


smaajlHahha, tror jag iaf ? :D provjobbade idag .. trodde jag var så jäävla körd. Jag har haft värsta känslan att jag inte ska få jobbet hela veckan .. det är hur mkt jag vill ha det ! ;D jag är inte den person som oroar mig så himla mkt för saker och ting ! .. jobbade verkligen som fan idag, och wee - jag fick jobb ! :) jag ska lämna in papper på vilka dagar jag vill jobba imorgon. ^^
Hahha, killen i köket (kommer aldrig ihåg hans namn) är ju bara så jävla söt ! :D han hade gjort mat, så sa han att jag skulle komma och äta med han, jag bara om chefen ser mig äta med dig i köket, så lär han ju slå ner mig .. och jag vill verkligen ha dethär jobbet ;) hahha, så han och jag stod där som fetaste töntarna och kollade så ingen skulle se oss medan vi åt ;) såå, mitt första riktiga jobb ? :P hur fan ska det gå till ? ;) hahha aajjaa .. jag tar det med talang ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0