FETT MORALSNACK ;D

image38Ärligt, när ska dethär jävla samhället sluta vara så jävla .. JÄVLIGT !?
jag vet att det är fett söndertjatat, men jag stör mig fett mkt på det ..
och det jävligaste är ju att det faktiskt stämmer ! - Killarna är grymma, tjejerna är horor ! Har ni aldrig tänkt på att det är kanske killarna som är horor ? inte tjejerna ! Jag kan ärligt säga att jag aldrig tyckt en tjej varit en hora, men att killar är det ! tjejer har väl också .. behov ;) nej men ärligt, hur kan man säga att det är tjejerna som är lätta ? det är ju killarna som är lätta ! Det är inte vi killar som blir kåta på varenda jävel vi ser, det är inte vi som försöker på alla - det är killarna ! & sen om tjejen vill, näe då är vi horor ? Vafan - om båda två vill, vem är lätt då ; "tjejerna såklart" ! (visst, det finns ju faktiskt många killar som inte är så, men det är ju dom killar som säger att tjejer är lätta + horor, som själva är horor och lätta, och ärligt jävligt omogna ! ..)
men sug min kuk, ghaa .. jag blir fett arg ! :D Kan inte alla äckliga, ytliga slemmproppar till killar sluta säga att tjejer är horor och lätta, för ni är dubbelt värre själva ! (;

Jag börjar ärligt bli trött på alla ytliga killar. Ni kanske är jättesnälla, bladibla, min kompis är t.ex. världens härligaste människa, och han skulle aldrig svika mig - men, han kan bara inte förstå hur det är att vara t jej ! (nej, han kallar inte tjejer för hora) men om en människa inte tar våldtäkt lr sexuella trakasserier på allvar, då är det ngt som är jävligt fel där uppe i tankemaskinen ?! Jag menar, skulle ni killar som tycker det är typ okej, lr själv håller på med det ; vad skulle ni tycka om nån efterbliven kärring, som väger 150kg skulle komma och våldta er ?! "Men jag våldtar inte, jag bara kladdar lite" Ahhaa, men jag lovar att ni skulle inte heller uppskatta om nån äcklig kärring skulle komma och kladda på er ! Visserligen är ju killarn ajag pratar om nu typ 16-25, men ändå .. det spelar ingen jävla roll, om man är 17-25, eller om det är en 50årig efterbliven tant ? .. Det är fortfarande MIN kropp ni kladdar på, och såvida du inte har visat dig vara värd att röra, så håll dina jävla fingrar i styr då och kladda på dig sj !! Hur skulle det va om alla killar bara skulle ta och tänka efter lite innan ni öppnar käften, och börja respektera tjejer lite mer ? - för tro mig, ni killar skulle fan inte palla trycket som tjej en enda jävla dag !

Hahha, nej .. jag är inte arg på ngn ;) och alla ska inte ta åt sig, men den sista meningen var faktiskt menat till ALLA killar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0