DRACK 1 LITER MJÖLK UNDER DETTA INLÄGG ;D

image49hahha, sådär .. by the way ;D ifall ngn är intresserad ;)

Babe har skaffat blogg (; www.cassxcass.blogg.se
Saknar nästan henne ;) hahha, nej såklart jag göör <3 vi träffades ju nästan ingenting i julas, fastän båda var i Vasa. Du var upptagen med din familj och grejer och jag var upptagen med Soffi, Kenan och Homein. Och på påsklovet ska hon såklart ta med sin pojkvän till Vasa. Och var är Linda då ? - SPANIEN ! .. Du och Luke kan ju inte vara i Vasa, utan att JAG är där ! :D Vasa utan Linda är som kaffe utan socker + kärlek utan kyssar ;)

Suuuck, jaag böörjar ångra att jag skaffat jobb ! Ringde och frågade när jag skulle jobba idag "eeh, skulle inte du vara i Spanien nu?.." Nej, jag åker till Spanien nästa fredag, jag skulle ju jobba denhär helgen. Nu ska jag tydligen bara jobba typ imorgon. Enda dagen jag typ inte vill jobba, för då är det fotboll på söder som gäller (; tänkte ringa tillbaka och säga att jag inte ville jobba, hahha .. men jag fick inte för mamma, snyft ;D aajjjaa, jag drar dit kl 2 .. och åker direkt till jobbet, hoppas att jag inte är alltför svettig ;D ingen chef där på söndagar ändå, hahha .. som att det skulle ge mig en bättre anledning till att komma direkt från fotboll till jobbet ? ;D yeye, vi får se hur det blir med det imorgon (;

Ååh, mamma hade köpt en uunderbaar princessbakelse, endast för mig (: hahha nej, men jag paxade den, pappa ville också ha den .. men, han ligger i underläge i vår familj när det gäller sånt, så jag fick den ;D han fick ta en annan, äcklig .. slebbelebb-bakelse ;P jag blev helt överlycklig, mamma däremot tyckte det fanns ett stoort probleem den måste ätas upp ikväll ! .. Oh no, SLURP .. så var det problemet ur världen. Den kvinnan måste verkligen börja ändra sina tankar om mig ! :P

Var och fick min uunderbara massage hos thaikvinnan igen ^^ hon är fan bäst <3 + att jag får rabatt, så jag ska inte klaga :) Lite irriterande att jag bokat tid kl 12, för jag hade tänkt jobba idag, så jag skulle hinna till jobbet i tid ! så egentligen är jag bara pluttig för att måsta stiga upp tidigt imorse ;)
Hahaha, jag hittade Henriks blogg idag ! ;D Milad - jag behövde inte din hjälp ! :P pilutta diig ! tro inte att du får min hjälp, du får hitta hans blogg sj .. ;D var ärligt inte så svårt att hitta den ..

Var upp till studion igår på .. alltför länge sedan ;D måste nog gå upp och liva upp saker lite för Micke och Henrik ;D hahaha, speciellt när dom har lunch :D tror Henrik fick spunk på mig igår. först kommer jag och Milad dit upp .. skulle prata med Micke och få kamera, men då var han ut och filmade .. frågar du mig så slängde Henrik kallblodigt ut oss efter ett tag ;D tydligen skulle han ha lunch ;P .. så vi gick på fotbollsmöte, sen gick vi upp igen .. neeh, då var inte Micke där heller .. då var han på lunch "VILKET JAG OCKSÅ HAR, IFALL DU INTE MÄRKT DET, LINDA!" Höhö, jag har kanske dålig syn, men jag är inte blind ;) men hans lunch är inte så mkt värd :D så han kom och hjälpte mig ta fram kamera, mickar och grejer. Tror han blev lite glad när han slapp mitt tjattrande till slut ;) hahaha, så kom vi på att vi inte hade stativ .. och skulle ha myggor, istället för vanliga mickar .. såå :P jag och Sara gick tillbaka, och tralallalllaa vad Henrik blev på solskenshumör när jag kom dit och tjattrade igen :D hahah, tydligen störde jag honom .. när han drack kaffe ? ;D eller nåt sånt .. men jag såg på hans näsställning att han ville lämna kaffet, och ta loss 2 myggor från en enda hög :D som tur var så var det faktiskt Johan som gick tillbaka igen när vi skulle ha en annan sak, minns inte vad det var ? ;D

Men men, nu ska jag iväg och träffa Alex i stan :)

Kommentarer
Postat av: cassie

haha, awww va "fin" bild du har på oss 2!! LOL :P hehe.
1 liter mjölk? hur kan du gör det? Luke gör de o o ja ba bleurgh..(ja gillar no mjölk, men en hel liter?) Linda kommer o få STARKA BEN! XD
och tack för att reklamera för min blogg! ;) ja måste reklamera för din o!! (int för att ja vet om reklamera e ett ord! ;))
men men ja ska fa ti stan snart!! måst betala fö hyran :S
xxx love u xxx

2007-03-26 @ 14:32:03
URL: http://cassxcass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0