DIE BITCH, DIE !

image57

Åkte och spelade fotboll :) asnice väder ^^ kom fram till att jag nog inte har kvar min kondition som jag hade på gamla dar ;)
Hann väl spela nån timme innan jag tog bussen till joobbet .. bara för att få veta att jag inte alls ska jobba idag. Jag blir ju typ asförbannad, kunde inte chefen sagt det igår då? Hitler-wannabe-chefen bara "jag bryr mig inte vad chefen sagt till dig, det är jag som bestämmer idag och jag bestämmer att du inte ska jobba, jalla hejdå ! .."  Hahha, asså shiit jag blev arg :D jag bara okej, så du menar att jag åkte ifrån fotbollen för tidigt, för att jobba .. och sen ska jag inte alls jobba, jag kunde ju fortsatt spela fotboll då! - jag skiiter i din fotboll, det är redan fullt med personal här! Jävla kukhuvud, fan vad arg jag blev .. hoppas dom hörde vad jag tyckte om hela jävla stället när jag ringde mamma och gapa som en galning - resten av Kista hörde iaf ;) hahha, jag  har väl mina små .. diskreta stunder ;D Imorgon går jag fan dit och säger att han ska langa min lön INNAN jag åker till Spanien ! Ska söka annat jobb också, pallar inte med detdär stället längre! Jag har varit trött på det hela veckan, och när jag dessutom varken fått jobba igår eller idag, dåå .. KRASH PANG BOMM BAMM #¤"&?!"&#* ! Enda jag gillar är typ Adrian och den andra kocken :P snackade med Adrian i köket innan jag gick, han förstår alltid ;) kanske för att han alltid snackar skit om detdär jävla stället :P gillar väl några av de andra tjejerna också, men dendär bitchiga bruden som har ngt seriöst emot blondiner kan ju ngn bara slå ner?! hej, jag heter mohammedina, ingen gillar mig för att jag slicker chefen i röven hela tiden och tar ut mitt patetiska liv på blondiner ? såå nuu är det väl bara att söka efter nytt jobb, som jag inte tröttnar på efter en månad :P mamma tycker jag ska lugna ner mig och fortsätta jobba där, åtminstone tills jag hittat nytt jobb. Sug min kuk, är det enda jag har att säga! Fast jag kanske hinner lugna ner mig eftersom jag nu missar ytterligare 6 arbetsdagar när jag är i Spanien :D
Suck, om det inte är en massa kukhuvuden runt en som ska fucka upp saker och göra en förbannad, så nej .. dåå är det chefen som kommer istället ! Senaste tiden har verkligen alla fått mig arga. Känner mig som en överhormonell geting !? men vadfan, det är ju inte mitt fel att alla ska tänka med sin röv ; klart jag blir arg dåe ! :D

Hahha, palla med grannkärringen ! :D seriöst ! .. Huur många gånger har inte hon ropat till mig för att jag spelat fotboll på bakgården ? Idag var det några killar som spelade där nere, hon höll på i 45 minuter ! :D och när hon insåg att dom inte skulle lyssna på henne, gick hon efter hennes gubbe, så stod dom där och ropade på dem - som att dom lyssnade ! :D Höll på och bli galen för jag hörde varenda ord dom stod och gnällde. Helt ärligt, hur orkar man lägga sig i sådär ? Är ju bara vårt eget fel som spelar där och krashar nånting ?! Typ som när jag spelar där - alla vet vem jag är här ändå, så skulle jag krasha nånting, så lär dom ju veta vem dom ska komma till ! Dom behöver inte stå där och gnälla en massa som ingen lyssnar på ändå. Nääe, GNÄLLIGA gamlingar ska låsas in på ålderdomshem, flera kilometer bort från bollar och andra saker.

Så Samir kom hit och lekte nåra timmar :) och Akmal. Hahha, vi hade väl roligt .. ;P tyckte lite synd om Akmal, hahha .. fett söt han är ! :P och du Samir, borde ändra din uppfattning om mig ! :D
Dont you smile at me with that cute lil smile you have, mister ! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0