BAILA EN LA CALLE DE NOCHE

Hahhah, Moa din tönt ! :D hon skulle låna min mobil och skicka sms till den som hade ringt henne med ett nr hon int ekände igen, men hon blev irriterad för hon kunde inte skriva på min mobil ;P så då ringer hon efter skolan ;) man bara MOA DIN TÖNT, DET ÄR LINDA ! :D ;);) hahha, jag kan be mamma betala 50 spänn extra för det samtalet, förstår att det är jobbigt att prata med mig gratis ;) Frågade snubben på Stinsvillan var han bodde, och sa att han var feett lik min kompis .. samma leende, allting .. bara att han är 22, och snubben på restaurangen är väl aningen äldre, 45 ? ;D hahha, så kommer nån kille från ettan då; är han snygg då ? - han är feett snygg ! :D hahha, han bara och jag liknar honom wee ;);) hahha, fan roligaste lunchen på länge .. :P Åkte och sa hejhej till Alexandra :) hahha mobbade vi är, ingen av oss har varit sjuk på länge. Nu är båda förkylda och har ont i halsen som fan. Det var bara för att hon kladdade och låg och andades på mig när jag sov i söndags ! :D såå nu är jag också sjuk. Trodde jag hade typ sömnproblem när jag varit så jävla trött hela veckan, men det är kanske för att underbara hundar ;D hahah, dom är lite söta ;);) hahha Fleur söt kissar på golvet när hon ser mig :D kommer springande och hoppar i min famn, KIIIIISS .. man bara naajs, puss ;);) Fattar inte hur man orkar med 4 hundar, 2 kaniner och 1 katt ? Sj pallade jag inte ens ta hand om 5 fiskar :D hahah .. det var väl lite att ta i, haft husdjur typ hela mitt liv ;P (nog för att min syrra alltid tagit mest hand om dem men ändå ..)Kollade på Pirates of the Caribbean2, åå, caant waaiit till trean :)Träffade Alex, Milad och David på bussen på väg hem :) Dom skulle tydligen till Karlberg, expora eller ngt underligt ord :D hahhah. Ååå, feett niice, åker till Spanien om 1 vecka :) ska och fuska solbränna lite med Alexandra imorgon. Jag har faktiskt en bra anledning, brukar vara anti sånt :P men nu har jag inbillat mig att om jag skapar en grund, så kommer jag inte bränna mig det första jag gör i Spanien (hahha om det fan ens är soligt.) och dåå .. blir jag fett bruun :) hahha, ingen behöver ju säga att det är fucked up ;D jag tycker iaf det låter SMART ! ^^ aajjjaa, nu ska jag gå och läsa min Glamour, ngn underlig, men asbra tidning, som min mamma tydligen beställde till mig ;P bättre än Cosmopolitan iaf ..


Kommentarer
Postat av: Casse

aawww, din lyckost!! ja vill oxå fara till Spanien!! du blir ALLTID jätte brun!!, o sen e du brun hela året o sen ser du mej på sommaren typ o ja e värsta blekfisen!! :( lol haha XD
oo glamour e den bästa tidningen i hela världen ju! lol, (njaa de finns no andra o men) jaah, den e jätte bra!! ;)
hoppas tidningen va bra!!
kraamm
xxxx

2007-03-23 @ 16:01:43
URL: http://cassxcass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0