WELL I SHOULD .. BUT I CANT BE ASSED

Finns massa jag borde göra.
- Jag borde ringa CSN och säga att jag är lat som satan och inte orkat ge dom mitt kontonr så jag har inte fått förra månadens studiebidrag, even fucking better för mig då får jag ju 2100 spänn nu i slutet av månaden. Om jag orkar ringa dit vill säga. Eller ta mig till en SweBank och ge mitt kontonummer till dom.
- Jag borde göra analyser på boxning & tennis till IdrottB eftersom de ska in senast på torsdag .. men jag skulle sådär helt ärligt inte orka.
- Jag borde sova, för jag är sjuk .. Men jag pallar faktiskt inte, sådär helt ärligt så tycker jag det är pissjobbigt att gå och lägga sig ;S
- Jag borde beställa min studentmössa (tröjan & dog-tagen) eftersom det snart är för sent (innan jullovet) men känner jag mig rätt är jag för lat nu, och imorgon har jag redan glömt bort det ..
- Jag borde fårga svenskaläraren om jag ska lämna in min diktanalys som jag aldrig lämnade in i 2an ;S eftersom kursen är slut nu .. så vorde det kanske ett plus om jag kunde sluta va så jävla lat och göra det. Men vafan, ofta att jag ens skulle orka fixa en diktanalys på de dagar som är kvar ? ;S hmm .. den punkten måste jag fundera på ..
- Jag borde fan ens komma ihåg vad det är jag ska göra, efterosm jag vet att jag har en hel lista med saker som är rätt panik .. men jag hittar aldrig listan, och jag kommer inte ihåg vad som står på den heller så :P
- En sak som jag kanske möjligtvis kunde kanske göra är att .. gå och fixa mat till mig .. varm choklad .. och kolla film ? ^^ hmm, jo .. det gör jag, alla borden gör mig utmattad så jag måste ju vila lite innan ;)

Kommentarer
Postat av: sophija

Det blir vi tjejer, (du.jag.tezz.alexx.sara.sandra) damien.. och sen lite annat löst folk som ville med.. jag ser fett fram emot kryssningen :D

2007-12-18 @ 16:59:54
URL: http://sophija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0