WALKING IN SUNSHINE NGN ?

Vissa dagar känner man sig bara misslyckad. Luft. Obetydligt. Ingenting.
Och idag är verkligen en sån dag för mig. Min hjärna håller på att sprängas med tankar. Är jag verkligen så blåögd ? Var alla ord bara en lögn ? Var ALLT bara en lögn ? Jag känner mig bara så jävla korkad. Ghaa. Sen var jag tvungen att vakna kl 6 eftersom båten kom iland då .. yay ;P och att sedan vara i bakre delen av båten .. Så jag måste gå hela båtens längd i dendär tunneln .. plus en lika lång gång till ..och lite till .. Och ja, sen hela vägen till tunnelbanan också. Med min packning. Och alla går som sniglar. Då ångrar man att man steg upp exakt när båten kom iland istället för att stiga upp lite tidigare och äts frukost. Ska jag klaga lite mer ? ;P Jo, ngt vasst stack mig i benet hela tiden .. Och när jag äntligen satt och väntade på tunnelbanan så märkte jag, till min lycka, att det vassa hade varit en bläckpenna och att jag nu hade en Picasso-målning över hela vänstra låret ? :D Haha, behöver jag säga att jag INTE har ngn lust att fira nyår ikväll ?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0