VAR JAG TVUNGEN ? =/

Jag är då verkligen inte tjejen som går runt och tycker jag är ful .. inte uppblåst bimbo heller men jag mår verkligen inte dålig över hur jag ser ut. Bara vissa dagar, men då garvar jag bara åt mig sj och ser extra ful ut istället .. Men mitt helvete började i veckan när jag absolut s-kulle färga om mitt hår =/ som sagt, färgen är underbar - men inte på mig ! .. Såå, då kom jag på att mm men jag ser säkert bättre ut om jag fixar pannlugg .. och jag har ju klippt min egen jävla lugg hur många gånger som helst .. Men .. jag klippte fel luigg :D så nu är den för kort för att ha åt sidan .. och jag mår bara DÅLIGT DÅLIGT DÅLIGT :D ääärliiigt, det är för jävligt =/ jag kan gå runt utan att tänka på det - så ser jag mig sj i en spegel :( jävla bajs .. ska jag sådär helt seriöst bara raka av mig allt hår ? ;S hmm, då tror jag jag mår ännu sämre :D

Aja, luggen växer väl ut och lägger sig om några veckor .. HOPPAS jag fan iaf .. annars blir jag lite ledsen i hårtopparna ;S men just nu vet jag verkligen inte vad jag ska göra med hela mitt ansikte :D Är det inte rätt otroligt hur mkt ens hår gör med ens utseende ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0