SKRYTA SKRYTA SKRYTA

Ska jag lyssna på alla andra, så är jag nog troligtvis en katastrof på alla sätt och vis, i dethär fallet med SL-kort, mobiler och nycklar ;D men .. hur dålig koll jag än har på mina grejer .. så fan i mig vad jag alltid lyckas fixa upp det :) extra glad är jag över att jag faktiskt lyckats hålla mitt rum städat en hel vecka ! ^^ ja, jag är fett med massa stolt ! :D jag kan dessutom inte förstå hur jag fick 42/52 poäng på mitt historieprov :) eftersom jag har extremt dålig koncentrationsförmåga, och det slutar alltid med att jag ligger i min säng och skiter i allt ändå .. och jag ville inte ens ta historia a ? för jag var 99% säker på att jag skulle få sliita som ett djuur för att ens få G .. på nåt sätt så är det typ hälften av klassen som ligger på G, och jag är på VG .. jag - som nog måste vara den mest ointresserade människan jag känner ? :P och för att vara riktig jävla pain in the fucking ass, så måste jag faktiskt bara meddela att jag fick MVG- i min klättrings-analys i Idrott B :) och jag är överlycklig, eftersom dedär analyserna är rätt viktiga för betygsunderlaget :) skulle jag bara suttit en liten stund till och skrivit en extra sak man behöver i klättring så skulle jag fått fullt MVG .. så nu ska jag satsa stenhårt på min boxnings-analys ^^
Och bara för att jag ska känna mig extra massa med mer bra, så har jag äntligen fått min pimp-ALLAK-stol ;D och jag fixade ihop den själv .. kanske inte så jävla svårt ;) men man känner sig ändå extra bra att bara kunna få kolla snett på pappa som frågade om jag behövde hjälp, och kunna säga NEJ KAN SJÄLV !!! och verkligen veta att jag då fan inte behöver hans hjälp ! :) allt dethär ledde till att pappa började garva och tyckte att jag då aldrig i hela mitt liv har låtit ngn hjälpa mig, förutom när jag var liten skitunge och inte kunde gå på toa själv .. Vad nu toa har att göra med pimp-stol ;D haha nej men man känner sig extra massa bra när man klarar sånt faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

haha visst är det? jag har julbakat och shoppat hela helgen :D

2007-12-03 @ 22:58:17
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0