POOO POOOO ON THIIS ;S

Min förkylning blir bara värre & värre, och frågan är hur fan jag ens ska orka vara vaken till kl 11 på lördag kväll ? ;D jag kan vara sjuk idag, imorgon, fredag .. och söndag. Men snälla, gör mig frisk över lördagen bara ! (;

Haha, och baby är söt .. "var har du ont, har du ont i lungorna, hostar du, berätta var du har ont så kan jag hjälpa dig .." Haha, han är i regnskogen atm - vafan hade han tänkt göra åt saken ? :D tanken är dock jättesöt .. Varför tänkte jag inte på tanken att bli kär i en snart-klar-läkare ? ;) .. Hmm, kanske för att jag tyckte det var töntigt yrke .. Och trodde att alla läkare var fula, luktade sjukhus & tråkiga ;D fördomar ngn ? (;
Hmm, mamma tyckte jag skulle gå ut och gå .. Kan damen inte fatta att jag är dödsjuk *extra-mkt-host* och bör inte gå ut. Däremot borde ngn ge mig .. ris a la malta .. kladdkaka med grädde .. julmust och massa glass ! ^^ mm så var är prince charming med min mat när man behöver honom ?! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0