POO POO : JAG BEHÖVER SOOVA !

Fattar inte vad som händer med min kropp, jag somnade fan halv 10 igår ;S släckte lampan efter min käre moders kommentar "Linda, förlåt men du ser helt jävla död ut" mm puss på dig också, näe .. men jag är jättetrött .. kanske för att det är vinter .. eller för att jag borde vara utomhus mer ? .. eller så borde jag bara skippa ksolan en vecka och stanna hemm aoch sova istället ? ^^ heja heja, bästa iden jag kommit på på länge ! (; nä, men jag skulle lätt kunna gå och sova nu om jag inte skulle varit hopplöst okoncentrerad hela dagen .. så jag inte ens pluggat på mitt tal förräns nu. Så ja :D är det inte jag som är ute i sista minuten igen ? ;P äh, pratar en gång till sen går jag och dejtar John Blund ! (; *

Aa btw, jag har börjat gilla läget med mitt hår .. men imorgon ska jag gå till frissan, så hon får klippa mina toppar och jag gråter blod om hon klipper av för mkt, sen kanske hon kan klippa till snelugg också (; plus att allt känns mkt bättre nu när jag har min vanliga lilla sten uppe i örat .. Köpte ju en ring för några dagar sedan, men jag kände inte ens igen mig själv efter blonde goes brunette och dendär ringen .. så ja, fan vad allt blev bättre med min sten ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0