PISS STUDIEBESÖK

Ghaa, vi var på studiebesök till kyrkan idag. Förlåt, men den prästen var totalt .. dum i huvudet ! ;S jag har aldrig blivit så arg över en människa som jag inte känner !
- Han tycker att vi inte kan låta homosexuella gifta sig eftersom det då skulle leda till att pedofiler skulle komma och fråga "om homosexuella får gifta sig, får väl vi också gfta oss ? .:" Vafan, det har ju absokut INGENTING med varandra att göra :D homosexualitet är inte olagligt, men om en 50åring vill gifta sig med en 9åring då är det fan definitivt olagligt ! .. - HUR JÄVLA LÅNGSYNT FÅR MAN BLI ?! Sen tyckte han att homosexuella väl kunde nöja sig med att ha "partnerskap" istället för "äktenskap". Äähh, jag var bara så jävla arg, och sjukt irriterad ! ;S aldrig har jag velat slå en präst sådär mkt ! .. Hur kan man inte låta homosexuella gifta sig i kyrkan ? Det är fortfarande kärlek, även om det är man och man / kvinna och kvinna.

Dessutom har jag börjat fundera om jag ens kan säga att jag är kristen och när jag satt där i kyrkan började jag fundera på att skriva ut mig ut kyrkan. Jag tror på Gud. Men jag tror definitivt inte på att Jesus har funnits. Eller nånting annat som "min religion" står för och säger heller för den delen. Men jag vill inte byta religion heller, för det är "vår" Gud jag tror på .. Jag & Cesar borde skapa en egen religion, rätt häftigt att vi tror på exakt samma sak. Hur som helst så är religion bajs just nu. Och jag är förbannad .. på dendär hjärndöda fucking prästen. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0