NYÅRSLÖFTEN PÅ G ;)

Vete fan VARFÖR .. för man håller då dem aldrig ändå .. blabla, jag ska bli en bättre människa. Men jag har bestämt mig - jag SKA bli en bättre människa ! :D för vet ni vad ? PASS PÅ HELA JÄVLA 2007 ! Jag tror ärligt jag har varit med om ett värre år med motgångar & svek än dethär fucking året. 2007 suger. Tur nog är det bara 3 dagar kvar på pissåret .. 2007 är året när jag slutat dricka och jag verkligen har FÖRSÖKT ! .. Precis .. jag har försökt .. det är kanske det som är felet ? ;S att jag försöker .. för mkt .. även om jag aldrig har höga förväntningar, för jag vet ändå att innerst inne är alla backstabbing bitches och den sidan kommer fram sooner or later, när man minst förväntar sig det .. no matter what ! Så det jag önskar mest av allt .. är nog att glömma dethär året. Jag håller fan med Moa : SOMMAREN 2006 - fy satan vad grymm den var ! .. Och ja, det var den sommaren jag var fullast, slynigast, jobbigast, sket i det mesta .. men fan va gött de vaa ! >< så .. hur skulle det möjligtvis vara om jag, år 2008, ska gå tillbaks till sommarbeteendet 2006 ? .. För då var det fan i mig inga motgångar, fan inga backstabbing bitches, och inga svek .. Men sen igen .. hur många brydde jag mig om då ? .. Precis .. ingen. Jag brydde bara om mig sj, och det var då allt va najs .. När man börjar bry sig om andra, det är då man blir sårad .. Och hur jävligt det än låter så tror jag faktiskt jag föredrar bry-sårad framför jag är kung i Sverige-attityden .. Jag tänker så mkt så jag vet inte ens vad jag skriver :D jag började fan t.o.m jämföra ett sudoku med livet när jag kom på att jag skrivit en siffra fel och var tvungen att sudda ut, och börja om från början .. 

Great, nu skickar mamma sms också .. bara för att påminna mig hur bajs det är just nu .. Även fast hon menar väl .. Jag skiter verkligen i vad folk tycker om mig .. Tycker överhuvudtaget, men denhär gången ville jag ju faktiskt visa mamma att jag också kan .. För alla andra kan. Så varför skulle inte jag kunna ? ;S det är ju det som känns så jävla jobbigt .. Att ännu en gång vara tvungen att förklara mig .. dig .. Och erkänna att jag, fortfarande inte lyckats efter 18 jävla år .. Jag vill inte stanna här .. Men jag vill inte åka tillbaks till Sthlm heller .. Jag vill bara försvinna från jordens yta en stund .. Snälla ? :( pass på fucking allting .. jag är trött på dethär .. för varje tår jag fäller .. så känner jag mig bara svagare & svagare .. Känner mig som en jävla pussy .. Kanske bara att erkänna för mig sj att jag inte är gjord av sten ... FUCK THIS !!! Nu ska jag göra mat .. Och skriva nyårslöften ! Som jag faktiskt ska hålla dethär året ! .. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0