MULNA TISDAGSTANKAR ? ;)

Provet var pain in the ass, och jag totaltmisslyckades med det :D jag skulle skriva debattinlägg, men det jag lyckades åstadkomma var väl en megalång artikel .. Såå, man kan väl hoppas att min svenskalärare är snäll när hon bedömmer mig nuu ! ^^ jag förtjänar iaf ett G eftersom jag ändå följde instruktionerna även fast det var fel slags text :P

Sitter och diggar i takt med 50 cent ;D massa länge sedan jag lyssnat på honom .. lalala just a little bit .. Yeah, för jag är bad-ass gangstaaaaah !! :D borde öva in talet nu .. jag är mer chill eftersom jag ens har skrivit talet - mer än vad hälften av min klass lyckats åstadkomma this far ! :P sen ska jag vara ännu mera Kista-unge och åka iväg och köpa sneakers .. tar emot otroligt mkt att köpa vita sneakers NU men som sagt .. jag har då inget val .. eller jo, jag kan köpa riktigta vinterskor :D men nä, pass på den ide'n .. sen ska jag, Alex, hans brur och Linda spela biljarde :) massa kul faktiskt, im gonna kiick hiis aaass ;D heh, hoppas kan man ju iaf ^^ aja, återkommer med resultatet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0