MERRY CHRISTMAS MOTHERFUCKERS :)

Sitter och glor lite på Kalle Ankas jul, medans jag är inkopplad från min mormors telefon ;) om hon faktiskt skulle inse att det är upptaget medans jag är inne så skulle hon få slag .. tydligen måste människan vara kontaktbar 24/7 .. men det är ingen som är dum nog att hetsa upp henne med den informationen så .. det man inte vet, skadas man inte av ;)

Men men, tydligen får jag inte ha på mig fotbollshorts och straight out of bed-hair på julafton .. Så jag brde gå och byta om .. till .. kläder :P baahh .. Vad är dethär för jul ? Ingen julstämning alls .. När man kollar ut är det blåsigt och grått .. Eller nä .. det är för mörkt för att se det mörka :) så dä ä ju najs .. faktiskt ^^ längtar inte ens till juklapparna, eftersom jag får min efterlängtade julklapp på .. lördag, i think ! (; men jag får blogga lite mer på fredag när jag åker ner till min syrras lägenhet, där jag har dator :)

Men men, GOD JUL allihopa ^^
Jag påpekade faktiskt denhär julen att jag högst antagligen lär spränga hela huset och aldrig mer firar jul med familjen om mormor & pappa är på mig hela tiden denhär julen igen .. Såå (; hittills har det ju gått bra .. Jag har ju världens gulligaste morfar & mamma här så :) aaiiit .. men jag ska kolla på Askungen nu ^^ *askungen, askungen .. jaaajaaa, jaag kommmeeer* och sen klä om till .. byxor iaf :D ciao [v]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0