MEN DET FINNS JU ANDRA SAKER SOM ÄR NAJS ^^

Hela dagen har faktiskt varit .. rolig.

Jag har fått mitt körkortstillstånd, så nu kan jag börja övningsköra .. även om jag är för lat :D .. och eftersom jag bor i Sthlm så har jag faktiskt inte lika stor hets att få körkortet som jag kanske skulle haft om jag fortfarande bodde i Vasa. Så jag kanske skjuter upp allting till EFTER julen istället, när allt lugnat ner sig .. alla prov, julklappar, alla måsten ^^

Jag & Sara gjorde vår tal-del i nationella engleska provet .. Haha, ingen av oss var väl på humör ;D låg och sov på golvet och funderade allvarligt på att be läraren om vi inte fick skjuta upp det ytterligare en dag eftersom ingen av oss skulle ha ngt att säga för båda var döda .. haha men pussyn som vi är så stiger vi ändå snällt & vänligt upp när Bea kommer och säger att vi ska göra vårt prov ;P bara att då går vi från status : medvetslös till hysteriska fnitter-attacker ;D som tydligen piggade upp oss eftersom vi ändå trots allt fick till en liten diskussion där fast vi knappt hade sagt nånting utanför när vi "övade" ;P och bara för att jag är så jävla uppmärksam så knuffar jag iväg Sara på väg till tåget, och garvar hysteriskt - och inte ser busken som sticker ut från staketet ;D den busken har funnits där sedan jag började 1an .. och ja .. jag skyller på att det var MÖRKT ! ;)

Sen skulle jag väl vara duktig och öva på mitt svenska tal jag har på fredag och spanska läxan .. men men .. jag skulle ju bara skriva ett mejl till Cesar .. och så visade det sig att han var online .. och så .. och så .. lämnade vi online i tre timmar .. och helt plötsligt var klockan rätt mkt ;D och ja, here I am .. nej, fortfarande inte övat på mitt tal - jag är ju dum i huvudet ;S nationella provet är och förblir viktigt .. och jag bara flamsar bort det :D ujujuj .. haha mmm, men .. ändå så .. fast jag ärligt inte gjort ett piss idag ;D så har det ändå hänt så enormt mkt .. och jag har skrattat massa massa jättemkt .. även fast jag varit jättetrött, för jag vaknade kl 3 inatt - övertygad om att jag hade försovit mig ;D mm, vilket jag då kanske inte alls hade gjort .. oj så trevligt det är när man hetsar upp sig från sängen mitt på natten, övertygad om att man är försenad .. och sen när man äntligen har vett att sticka upp nosen i klockan (ser som en kratta) så märker man att ojdå, kl är visst 3 .. jahapp, då är det väl bara att klä av sig och hoppa ner i sängen då ;P hmm nä, jag vet inte ens vad jag dillar om längre ;D ska gå och .. lägga mig nu ! :) tjingeling ..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0