KUNDE INTE SAGT DET BÄTTRE SJ ! ^^

"Jag förstår inte hur folk fortfarande kan hata henne. Hon har ju inte ens gjort nånting .. Och speciellt när folk hatar henne bara för att alla andra gör det ! .. Ni har ju ingen anledning när hon inte gjort nånting till er, och speciellt inte i 3an, förra året var hon kanske lite väl .."

Hahaha ;D idag sa fan Sandra ngt som jag tycker .. vissa personer .. borde lyssna på ! ;D jag minns inte om det var exakt sådär hon sa, men ngt liknande iaf ! ^^ kunde inte sagt det bättre sj - orka säga att man hatar ngn när människan aldrig gjort nånting till er, och att man bara hatar henne för att "alla andra" hatar henne .. Patetiskt, patetiskt, patetiskt ! ..

Dessutom så börjar jag tröttna på alla tjejers skitsnack och falskhet. Vad har X gjort till er egentligen ? Hon är typ den snällaste & sötaste tjejen jag känner ! Och ni går runt och snackar skit om att hon (kan inte skriva det hit tyvärr) men nog nånting som hon helt säkert INTE har gjort .. och det töntigaste är ju att jag idag själva såg de människorna som snackat skit om X gjorde EXAKT så mot / på henne ! Stackars X, och stackars er ! .. Ibland är jag faktiskt rätt glad att jag mest bara umgås med Alexandra, för vi håller iaf inte på med massa skitsnack hela jävla tiden ! .. ;S men ja, nog om det, jag ska käka .. och skaffa mig ett liv ^^ = logga ut ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0