KÄRA LÖRDAGSKVÄLL ;P

Har varit och handlat saker till skolcafet med Damien idag. Lyllo mig så är jag ju bara 600 spänn fattigare. Vilket betyder att jag bara har 77,67 spänn kvar, och jag har inte köpt en enda julklapp ännu ! ;D lyckat Linda, lyckat .. Hmm nä, mamma lånar pengar så jag klarar mig men ändå, bara själva grejen ;P sen åkte jag till IKEA och köpte massa hemmaprylar - glas, tallrikar, stekspade, skärbräda, förkläde, ni vet .. allt man behöver ! .. ;P rätt coolt ändå .. att han kommer hit om 28 dagar, och då bor jag i princip inte med mina föräldrar längre .. för de flyttar ut så fort som möjligt bara de kommer hem från Spanien ;P

Kollade på en gryyyymt bra film igår, Independence Day tror jag. Asbra, verkligen ! (;
Nu när jag äntligen kommit hem ska jag ääääätaa, försöka på ngt sätt sluta få ont i huvudet & halsen så det inte skulle kännas aalltför jobbigt att stiga upp imorgon för att jobba ! .. Men jo .. är väl bara att ta en ipren å va glaa ! ^^ kill me, jag går och lägger mig nu ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0