JAG FÖRTJÄNAR APPLÅDISH ;P

Jag har köpt ungefär alla mina julklappar & fixat in dem i presentboxar (; fortfarande inga julkänslor, men de kommer väl .. åtminstone när man kommer till mormor & morfar, för där är det verkligen JUL ;P hemma hos oss är det ju ingenting, men det är ju för att vi ärb orta hela julen ..

Hela lägenheten är helt KAOS :D haha, dock tycker jag allt är lite komiskt eftersom jag för en gångs skull slipper packa alla mina saker ^^ utan istället se på när de tömmer 4/5 av lägenheten och saker (har ni en aning om hur sjukt jävla najs det kommer bli att slippa all deras skit ? Dessutom får jag äntligen min garderob för mig själv i min hall) och ännu roligare att påpeka saker som "Hmm mammaaa ? .. Ska inte dethär sovrummet & garderoben föreställa vara helt tomt tills imorgon ? .." - MMMMM !!? - Höhö, nääe .. undra bara ;) Höhö snork snork .. ;P hmm : är de stressade ? NEJ NEJ NEJ :D absolut inte .. bara lite lite lite ;) - dålig planering att vara i Spanien när Jeff kommer hit så de måste tömma lägenheten tills imorgon ? ;P tjaa .. kanske ;)

Och jag har fan beställt min studentmössa nu ! ;) hah ! trodde ärligt jag skulle glömma bort det ;P däremot är jag väl inte lika glad när jag får min räkning på 989 spänn .. mennee, mamma betalar säkert min mössa iaf ;P Har skolavslutning imorgon .. Jag har faktiskt satt upp bilden på min mamma nu ! :P Borde nog fixa bilden uppe på min blogg också ;P jag har faktiskt fixat bilden ! :P nu ska jag bara skicka den till Moa, för jag kan inte såntdär .. men det gör jag när jag kommer hem igen :) Borde packa också .. Åtminstone leta upp mitt finska sim-kort ;P men iofs så har jag inte hittat det kortet på så lmånga gånger nu så mammas finska sim-kort börjar ha alla nr .. Så okej, att hitta mitt sim-kort är inte så högt upp på listan ;P måste skriva klart analyserna till IdrottB också .. Men .. Star Wars 2 börjar om 25 minuter .. och sen kommer Cesar online, hur ska jag klara 10 dagar utan honom på sms eller online ? ;S aja, vi träffas ju snart så den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge ;) .. OCH JAG HAR VÄNTAT JÄVLIGT LÄNGE NU !!!! :P

Kommentarer
Postat av: Jennie

Svar;
Ja, eller hur. Det är lite "fuck you right back" över det hela. Bättre tider kommer minsann!

2007-12-20 @ 20:44:14
URL: http://jenniecarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0