HÖHÖ BURN ..

För jag dricker varm choklad med grädde .. medans vissa andra jävlar måste t.ex på spanskan om 25 minuter ;P (skulle inte heller banga på att åka på spanskan, Tobias har ju lovat att vi ska junga Mi burrito sabanero - haha a och btw, hur stor är chansen att mi burrito sabanero råkar vara Cesar´s favoritjulsång ? ;D kolla kolla .. åsnor dras till varandra fan ;P haha nä men lite coolt är det eftersom de flesta tycker den låten är rätt irriterande ;) ..) ska åka till Kista med Alexandra snart. Mår faktiskt mkt bättre idag :) men mamma tyckte ändå jag skulle stanna hemma, så jag får vila lite så att jag blir frisk tills lördag ! (; ey .. imorgon är det avslutning, typ 1 timme .. sen slutar vi ! :) dude, vad fan har hänt med denhär hösten ? ;S känns som att jag bara gått i 3an 1 månad .. och tydligen är det snart jul .. men jag bryr mig inte riktigt. För jag önskar mig ingenting, och jag kommer antagligen bara få pengar ändå eftersom jag lär behöva det med min maträkning ;P så pass på julafton.

Sådär annars så känns det faktiskt as-najs att Jeff snart kommer hit :) för vi kommer sjukt bra överens och är rätt lika .. Så det ska bli jättenajs faktiskt (; svenskalektioner till honom - mat till mig ;);) hmm, jag undrar bara hur vi kommer fungera tillsammans hemma eftersom han råkar vara en trevlig & uppfostrad jävel medans jag är .. eeh .. mindre uppfostrad & har lite mindre vett & etikett ;P aja men  det löser sig väl också, sooner or later så vänjer han sig med att jag kanske inte är lika fin som honom ;P haha men vem fan vet, han kanske är grisen av oss ? :D hmm nä, inte så stor risk ! (;

Och min kompis är jättesöt ! (; han sa att jag var bäst, och då bville jag få honom att erkänna att jag är bäst i hela hela världen ;P men tydligen var hans flickvän bättre än mig men att jag är lätt bästa tjejen i Skandinavien .. pass på dig då :D haha nä, tönt som jag är så erkänner jag att han faktiskt är den bästa killen i Europa, och då fick jag till svar att jag är bäst som jag är och att det inte finns ngn annan Linda i hela världen som är bättre än mig .. Så lite har man väl uppfostrat honom ;P duktig pojke ! [ v ] jag saknar faktiskt honom, ironiskt nog så ska han också flytta till Helsingfors ;P så hoppas Cesar får stipendiet, för då får jag träffa båda 2 när jag åker dit :) annars kommer vi nog inte träffas så ofta, eftersom jag aldrig annars skulle åka till Helsingfors ..

Men men, nu är min choklad slut .. så nu ska jag börja göra mig klar .. Är (som vanligt) ute i absolut sista sekunden) med att köpa julklappar .. Haha btw så började jag just fundera : VAR FAN ÄR DE JULKLAPPAR JAG KÖPT ?! ;D haha, jag har absolut ingen aning var dom är .. aja, får väl leta efter dom senare ^^ baahh, måste tvätta kläder & packa idag också .. hur kommer det sig att varje jul åker jag runt som en feting packåsna - vad har hänt med ordet julefrid ? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0