HMM .. JAG BORDE INTE VA HÄR ..

Jag skulle ju faktikst hålla min blogg uppdaterad varje dag f.r.o.m i förr går :D men hela Sverige verkade va online igår så hela sidan segade ju så ja, det är min ursäkt ;)

Moa poa dissade mig igår ;P puss på¨dig för det .. haha nä, jag klarade mig .. Åkte iväg till Kista, ringde Alexandra och frågade om vi skulle gå ut igår kväll eller inte, men ingen av oss hade ngn lust, och bara för att jag är så jävla nödvändig .. så beslöt vi oss att kolla på Saw 4 .. men då var jag ju redan på väg hem, och skulle ta bussen tilllbaks till Kista 25 minuter senare .. Kul nog så var det exakt samma busschaufför ;D och bara fö att va Kista-unge ännu mer, så var det samma chaufför igen när jag åkte hem efter bion ;P chaffisen trodde säkert jag var ett förföljande freak :P mkt möjligt att det var samma busschaufför när jag åkte till Kista första gången också .. kommer inte ihåg så långt :P btw så var Saw 4 rätt okej faktiskt :) ville inte se den egentligen .. men sen övertygade Alex mig om att denhär faktist har mer handling än de andra .. samma handling som i de andra filmerna, men denhär var ändå mer .. spännande ? ;P coolaste tycker ju jag var när dom skar upp JigSaw i början av filmen .. ska fråga Cesar nästa gång vi pratar om en människa verkligen ser ut sådär i verkligheten .. om man verkligen bara kan skära upp ngn's hud .. magsäck .. allting sådär, fyfan vad jag lätt ska bli läkare då !! :D

Och söt bästa kompis som man har så är hon helt hysterisk att vi ska va i Globen kl 10 idag .. aa visst :P jag steg upp kl 9 .. då bestämde vi att vi skulle ses kvart över 11 istället .. haha det fulaste är ju att det är Alexandra som ville på hästgrejen .. och det är hon som fortsätter sova :D dum som jag är, så stiger jag faktiskt upp kl 9 på en söndagsmorgon :D själva hästgrejen var väl inte så mkt att kommentera om .. men sen fick hon biljetter till dressyren inne i Globen. Linda plus Dressyr är väl kanske inte så YAY men vafan, jag fick komma in i Globen for the firsth time !! ;D plus att det ändå är, trots allt, rätt okej att kolla på dressyr fast man inte rider .. :) haha bara för att göra töntfaktorn ännu högre, så sitter jag dessutom och typ skakar bena i takt med musiken :P sen gick vi och åt till Max .. och pratade om .. funderingar .. och en viss krumelursak :P mysigt samtalsämne ;) men nu ska jag faktiskt inte sitta och skvallra över min dag .. jag borde skriva mitt tal till nationella svenskaprovet på fredag .. Om Caroline Gynning och hur jobbigt det är att leva upp till bilden om sig själv, självkänsla och självförtroende och shit .. så jag borde hitta på ett pang-tal .. men jag orkar sådär seriöst inte .. speciellt inte när jag vet att jag mste stå där och prata i 5  eller 15 minuter .. minns inte vilket .. och kunna i princip allt utantill .. så även om jag skriver talet .. så måste jag lära mig det utantill :D och det låter bara för jobbigt .. så då är det ju mkt mkt enklare om jag bara skiter i att göra talet överhuvudtaget, hrm ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0