HEJDÅ FOT-SNUBBEN ..

Skulle egentligen bara hämta mina fotinlägg en snabbis, men vi kommer så bra överens så vi stannade och pratade om allt mellan himmel & jord över två timmar ;P rätt coolt att man kan komma sådär bra överens med en 37-åring .. astrevlig :) tyvärr kunde jag nog inte stanna där, haha han erbjöd mig att stanna och prata medans han jobbade men jag var hungrig .. och måste plugga spanska ;P men - vi träffas iaf om 1½ år igen ;P

Hiiihhhii btw så verkade killarna i min klass gilla min kladdkaka ;P så nu har jag fått "order" om att jag ska baka kladdkaka till skolans cafe´ varje dag. Även privatbeställningar ;P haha bara töntigt, men fan.. jag blir glad :D jag är ingen hemmafru som kan baka ;P trodde jag .. men jag ska fan bli grymm på allt osm heter BAKA och LAGA MAT nu ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0