HAHA JAHA, HEJDÅ KOMPIS .. ? :P

Jag är fan-i-mig jävligt stolt, jag har skrivit klart mitt tal ! :) det blev för långt dessutom .. baahh .. dålig vana .. när jag börjar skriva, så kan jag aldrig sluta ;S så nu har jag suttit lika lång tid och försökt korta ner det ;D

Btw palla med Mario, han ville att jag skulle sätta på webcamen så han skulle få se mitt hår .. och jag sa att sådär helt helt ärligt så mår jag fett dåligt över hur jag ser ut nu, så jag har ingen lust att sätta på webcamen .. Sen ville jag att vi skulle sluta prata om det, och att han skulle berätta vad han gjorde på sin födelsedag istället :D "det berättar jag så fort du slutar tycka att du är ful" Sa att jag isf ser framemot att höra det efter julen nångång .. - okej. TROR NI INTE APAN BLOCKADE MIG ?! :D orka med dryg jävla humor & personlighet. Det är ju inte som att han kommer sluta blocka mig efter julen heller, då har han glömt bort att han blockat mig :D ääähhh .. pass på diiiig jaao !! ;D

Aja, men nu ska jag skriva mejl till Cesar pesar .. och sen kolla på Prison Break :)
Har btw nationallt svenskaprov imorgon 09.00-14.00 .. Najs najs .. ingen lunch, ingen rast .. hjärtahjärtahjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0