FÖRSTA GÅNGEN JAG LYCKATS FYNDA ! ^^

Jag är överlycklig. I hela mitt liv har alla andra jävlar bara fyndat, men jag som knappast går i affärer så mkt får aldrig det jag vill ha. Ta H&Ms underbara nattlinne för 49 spänn t.ex. Kunde inte jag gått in i en H&M affär lite tidigare ?? Finns bara M i hela stan, och i Kista fick ingen alls =/ det är ju exakt exakt på pricken sånt underbart fint nattlinne som jag velat ha sen högstadiet .. men ja .. idag fick jag fan igen miin hääämnd ^^

1) Jag hittade hyggligt snygga vita street-skor för 250 spänn ! Och jag hittar ALDRIG billiga fina skor :) för det är bara skor för mini-feet som får billiga skor .. men underbara jävla Stadium hade min storlek, och jag har nog aldrig köpt skor så snabbt i hela mitt liv ! :) för för 250 spänn så kan jag faktiskt överleva dumheten att köpa vita skor i december ;P
2) Jag hittade dessutom ett par sjukt bekväma gympaskor som jag ska köpa på torsdag, eftersom jag då får 20% på en valfri vara på InterSport :)
3) PLUS att jag hittade ett par VARMA vinterskor från DinSko .. och ja, de har faktiskt 2 par av min storlek i Solna Centrum ^^ lyckalyckalycka !! .. man kan iaf hoppas att de passar på mig, för jag behöver de vaarma stöövlarna :)
4) Och idag fick jag bevisat att jag inte alls är paranoid, jag har fått större bröst .. och jag köpte 2 sjukt fina bh:ar från H&M :) älskar verkligen deras julunderkläder .. haha jag började undra också när jag tog min vanliga storlek och brösten var under hakan :D jag började asgarva och tänka "vaddå push-up?" obviously så var det inte push-up och när jag såg från sidan så är i princip halva jävla bröstet utpressat för den är för liten ;P haha, expiditeten tyckte att det nog är tid på att jag borde acceptera att jag inte har B-kupa längre .. ;P

Hmm, biljarden väljer jag att inte kommentera ;D mina försök var fucking tappra .. men ja, det räckte aldrig riktigt till ändå ^^ men jag är fucking glad ändååå, weehhee .. men men, natti natti underbara värld ^^ snälla, ge mig bara detdär nattlinnet i XS eller S, svart eller rött för 49 spänn så spricker jag av fynd-lycka ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0