FÖRSLAG PÅ SERIÖST CAFE ?

Jag måste fan vara drottning på att få tiden att gå turbofart utan att faktiskt ens göra nånting ? .. Jag borde plugga mitt svenska nationella tal .. men nä, finns så mkt annat icke-nödvändiga saker att fokusera sig på ;D som .. hur allt är rosa moln & fjärilar fast man bor i ruttna Sverige med dethär ruttna vädret ;D (men jo, observera att C har det mkt mkt hemskare, jag menar .. han har ju det också kallt därborta .. hela tjugo grader bara ;S ånej, glöm inte jackan nu älskling, så du inte blir förkyld menar jag ..) .. Måste btw bara påpeka hur jävla glad No promises gör mig :) ler som ett tok bara av att höra låten, ingen aning varför ^^

Men nä .. jag borde nog börja öva på mitt tal, och sen ska jag åka till Kista och köpa gympaskor .. Ujuj, hoppas VERKLIGEN min mamma betalar dom ;S borde annars fixa nytt jobb .. om jag ska börja betala min mat själv .. så borde jag nog arbeta lite mer än vad jag gör nu =/ jag vill ju vara kassakärring .. men jag vet inte ? (; helst vill jag jobba på ett cafe' .. för trots att jag typ jobbade slavlön & slavomständigheter, pissiga arbetstider & ingen som helst rast så är det fortfarande det roligaste jag nånsin gjort ^^ men jag vill jobba på ett cafe' som ger mig RÄTT LÖN denhär gången ! .. Såå, ingen som har ngt förslag på ett seriöst cafe' ? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0