EXPIDITION : ÅBO

Tänkte ta cykeln in till stan idag .. Hur smart det är på en skala vet jag inte :D jag kommer troligtvis åka vilse, eftersom jag bara varit i den stan EN gång förut och då var jag med min syrra i 1an, så det har jag glömt ;P plus att jag då åkte buss .. Jag får se hur jag gör ;P jag hittade iaf affären igår ;) LYCKA när jag trodde att affären låg 5km bort och att jag hade tagit en enorm senväg .. eftersom det enda jag såg var ljus ;P och jag hade inga linser .. och helt plötsligt ligger affären där rakt framför mig :) 300m bort - inte 5 km ^^ 

Btw så ska jag sluta klaga :D för igår natt kom jag på att ... jag då fan inte har varit en ängel direkt .. och att jag nog faktiskt förtjänar dethär .. Såå .. 2008 ska jag bli en BÄTTRE människa ;) och glömma hela 2007 .. Och sen så ska jag försöka se till att inte träffa backstabbing bitches & gå på lögner :) för ingen jävlas med en bra människa, eller ? .. Vore ju underbart om jag kunde vara singel 1 år också .. Men men men .. jag vet inte ? ;P man kan ju försöka .. Dessutom kom jag på igår när jag hämtade lakan ur garderoben att det faktiskt är bra att folk är backstabbing fuckin bitches .. för man blir bara starkare av det :) och man lär sig av alla motgångar .. Jag menar .. HUR kul skulle det vara på en skala om allt bara gick perfekt ? .. För nångång i livet kommer det en motgång, och då om man kan hantera det är det ju mkt bättre än de som aldrig riktigt haft en motgång .. Så fortsätt svik mig, bitches - NI GÖR MIG BARA STARKARE ! :) you know what they say : Det som inte dödar dig, gör dig bara starkare .. Inte alltid sant .. Det kan förstöra en människa totalt också .. Och sätta massa spår .. Men när man kommit över alla ärr och så, det är DÅ man blir starkare .. Jag har då svårt att förstå vad ngt från dethär året har gjort mig starkare, jag känner mig bara svagare .. men sooner or later så blir jag nog starkare av det :) Dessutom är jag rätt stolt för att jag är så pass ärlig mot mig sj att jag kan säga att jag förtjänat varje litet svek .. Förutom det största sveket - men .. hans förlust om han är så jävla dum så han gör sådär när han var den enda jag varit perfekt åt ! Men det är history - long time ago :) Jag blir bara lite ledsen när mamma skriver sms som "vet inte vad det är som drivit honom kanske hans drömmar. Är jävligt ledsen för jag har varit orolig för just dethär och nu visar det sig vara sant". Jag vill försvara .. men .. försvarade inte jag B FÖR många gånger ? Tack, jag vill inte göra om samma misstag ! Jag har svårt att fatta om dethär bara är en lögn, och att jag är en jävla dröm ! Om det är så .. Well .. HOPPAS INTE, för då får jag samma  aggressationsproblem som jag hade i somras. Jag är verklighet - ingen jävla dröm ! Ghaa, BITE ME ! Jag vill bara se hur du tänkte ta dig ur denhär situationen, när du behagar höra av dig .. Men som sagt .. jag kanske förtjänar det ..

Har iaf bestämt mig att stanna här :) då kan jag koncentrera mig på teorin .. Ska köra stenhårt på mitt körkort nu när jag kommer tillbaka .. :) Så nu ska jag göra ngt teorihäfte med uppgifter .. när jag gjort det häftet, och lärt mig det .. DÅ kan jag åka hem :) kanske onsdag .. eller torsdag .. we'll see .. Monsterkaninen har iaf slutat attackera mig nu .. Haha, nu knaprar han bara på maten och dricker vatten ur flaskjäveln KONSTANT (hey - man behöver inte slicka ur flaskan konstant mellan 9-10 på en söndagsmorgon! ..) så att jag inte kan somna om. Hitlerkanin ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0