BÄTTRE START PÅ DAGEN HAR MAN VÄL HAFT ;P

Haha började med att berätta om vissa speciella falska bimbofall till mamma när vi åt frukost, och allt slutade med att jag blev jättearg ;D sen kom jag till skolan .. fick höra av min svenska lärare att jag hade misslyckats stort på mitt svenska nationella skriv prov ;S och att jag överhuvudtaget tydligen inte hade följt instruktionerna ;S bajs, jag som faktiskt ville försäkra mitt VG i Svenska B kursen .. sen fick jag veta att man tydligen s-kulle skriva sitt nationella tal enligt instruktioner också ? :D haha, jag har ju bara s-krivit ett helt vanligt tal ! .. Utan att beskriva ngn text och bild ;D jag bara babblade på om mina egna saker :D när jag sedan frågade om hjälp av min svenska lärare fick jag svaret !gör bara som du tror, frågestunden är slut ! .." Vilken jävla frågestund ? Jag har inte frågat en enda fråga om talet (kanske däför jag hade totalmissat på det också :D ..) men Damien hjälpte mig att få in bildgrejen ^^ thanks God .. så jag hann ändra talet tills jag skulle ha det .. och trots att jag var hungrig, hade huvudvärk & mensvärk så tror jag ändå faktiskt att talet lyckades ^^ fick exakt 5 minuter, vilket är megabra :)

Ingen aning vad jag ska göra ikväll .. vill absolut inte ut .. så pass på det. Jag vill bara sova. Men isf kommer jag ju vakna 6 imorgon på morgonen, och vad ska jag göra vaken den tiden på morgonen ?! ;D nä precis .. så jag väntar 2-3h så kan jag gå och sova då ^^ Cesar's provvecka är slut nu också, så allt kanske slutar med att jag sitter online hela natten tillslut ändå ;P nä faktiskt inte, ikväll ska jag SOVA SOVA SOVA ! Mer sömn till Linda ! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0