AND I THIINK TO MYSEEELF .. WHAAT A WONDERFUUL WOOORLD

Hmm iblaaand så börjarman ju undra vilket jävla underbart liv man har, host harkel ;D först och främst gråter jag sönder mig för jag saknar O så jävla mkt .. fick min mobilräkning igår .. mina 2500 sms har gått ner till 454 sms till Comviq .. Mm dåå börjar man ju undra om det är ngn som är lite svår att ersätta .. Nu får jag bara spader av min mobil ändå, så om jag inte svarar så är det för att jag för det första är deprimerad över tanken att vem det än är så är det ändå inte O som skriver ngt sjukt roligt sms som alltid får mig att garva, och för det andra .. så pallar jag bara inte med den pipande apparaten ;P men men - jag ringer upp er :) sooner or later ..

Och Cesar har nog inte dött .. han har bara slutat skolan tidigare än jag trodde ;P så nu är han ute på superduper resan som jag varit avis över så länge .. Titicaca-sjön, Santa Cruz, olika ställen i Peru, Lima och sen till regnskogen ! :) jo, jag klagar nog inte ! :) fan vad jag också viiill !! VILL VILL VILL ! :) kanske jag också kommer dit ngn dag ;P skulle iaf vara superkalabalikroligt :D typ dröm .. tänk hur MIN dröm kan vara en annan människas vardag ;P min dröm t.ex är

1) KARIBIEN
2) PYRAMIDERNA I EGYPTEN
3) REGNSKOGEN
Och tjaa, rymden är ju dröm nr 1 men hur troligt är det ? ;S

Men ändå .. Karibien är en vardag för O nu .. Tänk att ha det jävla underbara vattnet liksom helt i närheten .. Som när vi går till Rålis för att bada ;P haha aa .. han åker samma sträcka - och kommer till vit sand, palmer och fuckin asklart vatten ! :) mm men RÅlis är väl också najs ? ;P smutsigt grumligt vatten som man typ blir förgiftad av att svälja ;) och regnskogen ... Cesar är där varje år, för hans mamma kommer därifrån .. hur som helst så tyckte jag att Sverige var mkt bättre eftersom jag finns här och jag kan faktiskt baka kladdkaka åt honom varje dag om han så vill ;P och att regnskogen nog inte är så himla häftit after all .. Man kan väl alltid göra sin egen regnskog hemma ? ;P hmm men han ska iaf ta massa bilder så jag kan se dom i slutet av månaden ^^ eeehh, ni vet att det är 14 dagar kvar till julafton ? :D antal köpta julklappar ? - FORTFARANDE NOLL .. så jo .. det lär väl bli stress snart ;P coolt är det iaf, och snart är det ju fan den 30 december ! :P typ 19 dagar kvar .. dää ää najs ^^ då blir typ .. dröm till verklighet ? ;P och jag får veta om jag ska ta och vakna upp eller inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0