ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOOU :)

Sådär helt ärligt, så jag har alltid tyckt att den meningen är skit skit skit ! .. Men fan, jag menar det faktiskt :) jag vill inte ha nånting i julklapp, inget speciellt iaf. För jag vet ändå att Cesar kommer några dagar efter julafton ! ^^ så vem fan behöver julklappar ??! ;D du är bäst .. så himla fin .. även om jag är bajs

Var och julhandlade lite med Moa i helgen .. Hmm, jag har faktiskt köpt hela Alexandras julklapp nu ;P och halva syrrans .. Sen .. eehh .. nej .. inge mer :D så ja .. vi åker till Finland på fredag kväll, så det blir väl yalla yalla iår med ;P julstress gånger tusen.

Jag känner mig faktiskt lättad att H lackade ur på mig sist jag var i Finland :) att han visade att han var ledsen för att jag inte ringt honom. Så nu har jag planerat in lördagskvällen på Fontana med honom (; favorit i repris. Hmm, jag vill inte gå ut i Sthlm men jag dör fan tills lördag ;P tänker fråga Cassandra & hennes pojkvän, Kenan, Josefin, min syrra & hennes pojkvän och kanske Soffi & hennes pojkvän (om de vill komma när K är där) om de också vill komma ^^ najs najs najs, kväll på i princip bästa stället med ppl I love ! :) ingen som gör mig irriterad .. Haha och eftersom det kanske inte riktigt passar sig att jag sover hos H längre, så tyckte jag att jag fixar annan sovplats .. jag menar, hur svårt kan det vara ? :P liten by vafan alla känner typ alla ändå ;P men nä, tydligen ska vi stanna uppe hela jävla natten & morgonen ;P a visst är det inte jag som lär däcka i toa på McDonalds av trötthet isf ;P ne, men med honom så kan det faktiskt vara lite värt det :) så nu tycker jag det kan bli helg !! ^^

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahha ja du vi ska faktiskt förlova oss ;)

2007-12-17 @ 18:18:42
URL: http://suspisiuoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0