AA - MINA NYÅRSLÖFTEN FÅR MAN JU INTE GLÖMMA :)

- Fixa nytt jobb (No way att jag kommer klara av att ha råd att leva om jag inte börjar jobba minst 3 dagar i veckan. Hey - jag äter MYCKET ! :D ..)
- Börja träna (jag är dumdumdum som vägrar träna fast jag vet att jag måste pga diabetesrisken)
- Ta körkort (jag har vart jävligt lat senaste månaderna, men nu ska jag fan i mig ta tag i teoriprovet ! ..)
- Organisera ditt liv ! (Jag vet knappt var mitt ID är ;S dude, jag måste göra ngt radikalt för att fixa ordning i mitt liv.. Ingen jävla aning hur det ska gå till ? .. Men på nåt sätt så måste jag : hålla koll på räkningar, pass, inte använda mer pengar än jag kan .. Har jag aldrig gjort, men nu måste jag ju betala mat och sånt själv så då blir det extra viktigt. Ett litet plus vore väl om jag kunde hålla reda på mitt SL-kort, ID, bankkort & nyklar också (; menmen ..)
- Hålla bra kontakt med mamma, fast vi inte bor tillsammans längre
- Va omtänksam (Inte för att jag är självupptagen bitch nu heller .. Men jag har väl varit lite .. taskig senaste månaderna, koncentrerat mig på fel person .. Så fr.o.m imorgon ska jag sluta dissa mina kompisar, och faktiskt HÅLLA KONTAKTEN iår =/ jag kan inte lova att jag kan sluta babbla om mig sj .. men som sagt : jag kan ju uppenbarligen inte bara prata om mig sj eftersom jag faktiskt har kompisar after all ;D men .. jag är fett jävla omtänksam inne i min hjärna, jag har bara lite problem med att faktiskt säga hur mkt jag bryr mig .. Men vad är det för vits att TÄNKA omtänksamt om personen i fråga aldrig får veta att jag faktiskt bryr mig. Så peace, jag ska bli omtänksam ! :D .. Haha, ja - jag är knäpp.)
- GLÖM ÅR 2007 !! (Hela året var ett misstag så jag ska bara glömma det :) no matter what. Även om jag måste gå till en kurator igen som jag slutade göra innan jag ens var "bra" igen, men här ska rensas dåliga tankar ! ..)
- Bli voluntär för Röda Korset (Jag får se hur det går med pengar att bo utan mamma & pappa, men .. just nu så har jag nog inte 150 spänn att ge till fadderbarn .. Och om jag inte har råd med det (om jag bara får ett bra jobb där jag får jobba mkt så har jag råd) så vill jag iaf hjälpa till. Och då tycker jag voluntär är rätt najs sätt att hjälpa på ? (;

Kommentarer
Postat av: Anonym

Villken fin blogg :)

2008-01-13 @ 14:44:07
URL: http://louiiiiize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0