5 ANLEDNINGAR ATT HATA FINNAR ! :P

1) De vägrar lära sig svenska, fastän de bor i ett tvåspråkigt jävla land.

2) De kan inte heller säga att de inte vet, utan får mig att gå 2 varv runt hela torget med all min packning när jag skulle hitta min buss från stan till syrran - har ni en aning om hur mkt min packning vägde eller ?! Jag önskar jag hade skippat de 3 första finnarna, utan frågat finnetanten först av alla .. Inte för att jag vet vad "Studentbyn" är på finska, men hon fattade att jag var studerande och tog för givet att jag skulle hit ändå ;) thanks God att min syrra bor på ett "känt" ställe ..

3) Hur snyggt är röda fläckar i ansiktet på en skala ?

4) De kan ju verkligen inte gå ut utan att tävla om vem som är FULLAST, AGGRESSIVAST, MEST HÖGLJUDD, KAXIGAST .. Plus att de flesta (kanske 98%) blir feting jävla racister när de blir fulla, och kan även slå ner svenskspråkiga om de har tråkigt. Plus att svennewannabena (finns gott om dem i Vasa) sprutade ner hela omgiviningen (inklusive mig) i champagne ;P inte en - TRE !

5) De säger fel saker ! :D JA - JAG TOG FETT ILLA UPP !! F.F (Full Fasu) slänger sig ner bredvid mig, Homein & Jalal i lördags och är övertygad om att jag är C och att jag är kompis med Jennifer. Okej, here's the deal ! C är den falskaste jävla fjortisen jag träffat i hela mitt liv ! Den absolut vidrigaste människan jag nånsin känt, och jag ångrar att jag ens lärde känna henne. Plus att hon är 91a. "Ååå guummaaan, jag äälskar diiig" sekunden efter är hon backstabbing bitch. Plus att hon är plutmunsstockholmare (=massa sån .. minns inte vad den heter, idormin ? salvan som dom sätter på läpparna och dom blir sjukt ljusa .. och plutar med läpparna konstant, och har uppspärrade fiskögon, och feting jävla blond snebena.) Och hur mkt jag än försöker få i honom att jag inte heter C, utan Linda och att han skulle se skillnaden mellan oss om han var nykter, så nej .. På en sekund har jag gått från Linda (brunt hår, inte det minsta snebena, streetskor, adidaströja och stuprörsjeans) till en StockholmsfjortisjävlaC (ja, jag beskrev just hennes utseende, plus urringing ner till naveln..) VAR ÄR LIKHETEN ?! Eeww, nä .. F.F ibland ska man bara vara tyst ;P hittade e likhet : Vi bor båda i Sthlm.. FINNEJÄVEL ! ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0